Mennesket i centrum

Når eCo Solutions går i gang med et projekt, og skal levere IT løsninger, har vi fokus på, at skabe værdi mellem de mennesker, der skal bruge dem, og den teknologi vi udvikler og implementerer.

Der er ikke to projekter, der er ens, alligevel har vi forsøgt, at skitsere, den måde vi arbejder på i vores “Work flow model” herunder.

Vi kan blandt andet hjælpe med:

  • Apps til Industrien
  • Systemer og metoder som hjælper i det daglige arbejde
  • Dataindsamling og visualisering
  • Procesoptimering i administration
  • IT Løsninger – Udvælgelse, tilpasning, implementering og migrering
  • IT planlægning, strategi og eksekvering
  • Uddannelse og opkvalificering af medarbejdere

Vores første møde

I har som virksomhed erkendt at det kunne være en fordel for jer, at kigge på mulighederne for at digitalisere.

Vi har aftalt et møde, for at planlægge vores samarbejde. Vi aftaler et pre-jekt, og en økonomisk ramme for pre-jektet, på den måde, har i hånd i hanke med, hvad det koster at afdække jeres behov.

Pre-jekt

Vi er kreative, og engagerer os i jeres forretning på en ansvarlig måde. Vi tænker ikke “one-size-fits-all”, derfor anbefaler vi altid vores kunder at starte med et pre-jekt, eller for-projekt.

Her dykker vi ned i jeres forretning, vi skitserer jeres work flow, forstår kulturen i virksomheden, afdækker jeres behov, finder ud af, hvor I får mest ud af at starte jeres digitale rejse.

Det gør vi i form af en workshop hos jer. På baggrund af workshoppen skriver vi en rapport med anbefalinger og et tilbud. På den måde har vi sat nogle stoplys op, der giver jer mulighed for at sige stop eller go, til det vi foreslår.

Pro-jekt

I har nu accepteret vores tilbud på et projekt, så vi går i gang med selve projektet, der enten kan være en skræddersyet løsning, som f.eks udviklingen af apps til at afløse mapper med printede SOP beskrivelser i produktionen; eller implementeringen af eksisterende systemer til f.eks at håndholde processen omkring jeres produktion.

Vi har en konstant dialog frem og tilbage, så vi sikrer at projektet bliver en success og at alle medarbejdere også er med om bord.

Når man implementerer nye systemer er det vigtigt at alle, der skal bruge systemet, føler de bliver inddraget i processen. På den måde har man det bedste udgangspunkt for at systemet bliver modtaget på en positiv måde, af dem der skal bruge det, og dermed bliver en success.

Levering/implementering

Når løsningen er klar til at blive leveret og implementeret hos jer, er vi med jer hele vejen. I bliver ikke overladt til jer selv, og det koster ikke kassen, hver gang I har brug for at ringe til os at spørge om hjælp.

Vi kan hjælpe med at uddanne de medarbejdere, der skal bruge systemet, så man sikrer en ensartet brug af systemet, og vi står klar med support, hvis der mod forventning skulle være nogle små-problemer.

Post-jekt

Efter succesfuld implementering af det nye system, følger vi op efter 7-14 dage, og derefter ca hver 6. måned. Systemet bliver opdateret, når det er nødvendigt, og I kan naturligvis altid kontakte os, hvis I skulle opleve problemer.

Derudover tilbyder vi skræddersyede serviceaftaler alt efter hvilket system I har fået implementeret. Vi tilbyder også hosting i en stabil cloud infrastruktur.

Når et nyt system går live, oplever vi ofte, at medarbejderne bliver meget begejstrede og kreative, dvs. de får rigtig mange gode idéer. Her hjælper vi også gerne med at opsamle disse idéer og vurdere, hvilke man skal gå videre med.