Løsning
Denne løsning giver dig mulighed for at tilpasse din dataopsamling omkring dine kunder. Måske arbejder du med rådgivning og har brug for at kende dine kunders forretning for at kunne give dem den bedste service, eller du bestyrer en fond, og skal administrere de ansøgninger fonden modtager, mulighederne er mange.
Vi kan hjælpe dig med at opsætte det helt rigtige system til indhentning af oplysninger. Systemet bliver skræddersyet til dine behov, fordi vi først kortlægger jeres arbejdsproces, for derefter at opbygge systemet omkring denne arbejdsproces.
Administrationen omkring indhentning effektiviseres betydeligt for dine medarbejdere, og dine kunder vil opleve, at det er meget nemmere at sende oplysninger til dig.
Alle oplysninger og bilag fra kunden gemmes et sted, så dine medarbejdere altid ved, hvor de skal finde dem. Derved gøres arbejdet med oplysningerne også mindre tidskrævende, samtidig er det nemt for flere at arbejde med eller kommentere på en sag på samme tid.
Udfordring
Når du kontakter dine kunder for at bede om oplysninger foregår det ikke i et dedikeret system, måske sender du en pdf, der skal udfyldes og underskrives. Når dokumentet så kommer retur, skal det arkiveres, og du skal sørge for at vide hvor og hvor længe du opbevarer dine kunders data for at overholde lovgivningen i persondataloven.
Fordele
- Et dedikeret system, der holder styr på alle informationer
- Større gennemsigtighed omkring arbejdsgange
- Det bliver nemmere at oplære nye medarbejdere
- Bedre kommunikation med kunderne
Udbytte
- Dine medarbejdere sparer tid, så du sparer penge
- Dine kunder vil opleve en bedre service
- Øget medarbejdertilfredshed
- Du er sikker på at overholde gældende lovgivning