eCo CRM

Produkt

eCo CRM er et system, der har til formål at øge produktiviteten, effektiviteten og compliance, for dermed at skabe en øget omsætning.

Systemet gør dette ved at samle alle kunders data, så virksomhedens medarbejdere kun skal indtaste ting én gang, ét sted. Funktionaliteter som systemet har er alt fra kundens stamdata, kundens dokumenter, CPR-Tjek, hvilke aktiviteter og indsatser der skal tages, bliver taget og har været taget, samt meget mere.

Udover at have funktionaliteter i systemet, bruger systemet også funktionaliteter og informationer fra og til andre systemer ved at integrere mellem disse, dette dækker bl.a. over CVR registeret, e-signatur, gotowebinar, sms gateway og økonomisystem, samtidig med at listen altid vil have mulighed for at blive længere.

Det tænkes at virksomhedens medarbejderne vil have dette system som deres hovedsystem gennem en arbejdsdag, hvor der både er mulighed for at bruge det, når man sidder på kontoret, og når man er undervejs, hvis man kun har en mobil eller tablet ved hånden.

Fordele

  • Bedre overblik, al information om en kunde er samlet et sted, som kan tilgås af alle medarbejderne
  • Øget effektivitet
  • Øget medarbejder tilfredshed
  • Systemet bliver dedikeret til dine behov
  • Mulighed for videreudvikling af system
  • Hjælpen er lige ved hånden