eCo CRM

Løsning

eCo CRM er et system, der har til formål at øge produktiviteten, effektiviteten og compliance, og som direkte resultat deraf skabe en øget omsætning.

Du får et systemet, der samler alle data omkring dine kunder et sted. Det betyder at dine medarbejdere kun skal indtaste ting én gang, ét sted. Systemets funktionaliteter tilpasses din virksomheds behov, fordi forskellige brancher har brug for forskellige kundeoplysninger. eCo CRM holder styr på alle data og logger, hvilke aktiviteter og indsatser der skal tages, bliver taget og har været taget.

Ud over eCo CRMs egne funktionaliteter, integrerer vores system også med funktionaliteter og informationer til og fra andre systemer, bl.a. CVR registeret, e-signatur, sms gateway og økonomisystem, eller hvad du måtte have brug for.

eCo CRM er tænkt som din virksomheds primære system, det er her dine medarbejdere finder og skriver ind, hvad de har arbejdet på vedrørende de forskellige kunder. Systemet kan både bruges, når man sidder på kontoret ved sin computer, men også når man er på farten og kun har en mobil eller tablet ved hånden.

Udfordring

Din virksomheds arbejde med kunderelationer er ikke sat ordentligt i system, hvilket gør at arbejdet er ustruktureret. 

Du er usikker på, hvor du skal finde eller skrive diverse noter om indsatser på en kunde, så de er tilgængelige for alle.

Ofte føles kundepleje mere som brandslukning, og du ville ønske du var mere “on-top-of-things”.

Fordele

  • Bedre overblik, al information om en kunde er samlet et sted, som kan tilgås af alle medarbejderne
  • Systemet bliver dedikeret til dine behov
  • Mulighed for videreudvikling af system
  • Hjælpen er lige ved hånden

Udbytte

  • Øget effektivitet
  • Øget medarbejdertilfredshed
  • Øget kundetilfredshed
Læs mere om, hvordan vi integrerer GDPR automatisk i vores systemløsninger.