eCo Sign

Produkt

I eCo Sign har du mulighed for at oprette og sende et bredt udvalg af dokumenter til digital underskrift hos dine kunder, dem du samarbejder med, samt dine medarbejdere. Processen er helt automatisk, både den der skal underskrive og I som afsender, får tilsendt en e-mail med besked om, at dokumentet nu er underskrevet med NemID af alle parter.

Man har to muligheder med eCo Sign:

  1. Standardløsningen for dem, der skal i gang med eCo Sign, så hurtigt som muligt. eCo Sign installeres uden tilpasning til specifikke behov, og er klar til brug. Denne løsning er til dig, der ikke har så mange dokumenter at underskrive.
  2. Den integrerede løsning, er som navnet antyder, integreret til virksomhedens eksisterende IT set-up, og er til dig, der har brug for at underskrive dokumenter dagligt, måske endda flere gange om dagen.

Sådan fungerer eCo Sign:

  1. Vælg først det eller de dokumenter, der skal underskrives, og angiv herefter hvem, der skal underskrive digitalt.
  2. De personer, som skal underskrive digitalt, modtager en email, og via et link bliver de dirigeret til eCo Signs sikre signeringsmiljø, hvor de skal læse og underskrive dokumenterne med deres NemID.
  3. Når alle personer har underskrevet signeringsordren, bliver denne pakket og krypteret. Dokumentet vil nu blive sendt til alle parter via mail eller arkiveret i virksomhedens eget arkiv.

Fordele

  • Overhold gældende lovgivning
  • Hold styr på underskrifter 
  • Nemmere arbejdsgang for virksomheden og dens kunder
  • Sparer tid