Løsning
Denne cloud-baserede løsning modtager alle leverandørfakturaer elektronisk, så du slipper for manuelle indtastninger!
Når der modtages en faktura, får godkenderen automatisk en mail med et link til systemet. Når fakturaen er konteret (rigtigt første gang!) og godkendt, overføres den automatisk til økonomisystemet.
Når posteringerne bogføres i økonomisystemet, er arbejdet udført og klar til revisionen.
Hvis ikke I bruger bankmodulet i jeres økonomisystem, kan betalingerne også automatisk overføres til banken.
Systemet er meget fleksibelt og kan sættes op til automatisk godkendelse, PO match og meget mere.
Udfordring
Din virksomhed behandler stadig leverandørfakturaer manuelt, og manuelle processer er ineffektive. Måske modtager din virksomhed, de fleste af jeres leverandørfakturaer uden for et fælles elektronisk system til håndtering af fakturaer. Papirbaserede processer til håndtering og behandling af leverandørfakturaer, indkøbsordrer og medarbejderudlæg, er langsomme og vanskelige. Alle manuelle processer øger risikoen for fejl.
Fordele
- Enkelt, effektivt og tidsbesparende
- Økonomiske besparelser
- Integration til de fleste økonomisystemer
- Automatiserede processer efter behov
- Slut med bunker af papirer, og bilag der bliver væk
- Systemet er uafhængigt af tid og sted
- Mulighed for at trække data ud til analyser
Fordele
- Du sparer tid, så dine medarbejdere kan bruge tiden, på noget, der skaber værdi
- Ensartet godkendelsesprocess
- Betaling til tiden, hver gang
- Ingen gebyrer eller renter ved for sen betaling
